meer leads

"Ik heb behoefte aan meer leads, waar haal ik die vandaan?"

Laat je doelgroep zien wie je bent

Nasano helpt MKB-ondernemers die willen groeien, door voorspelbaar en schaalbaar meer kwalitatieve leads te generen. Dit door middel van een geïntegreerde sales en (online) marketing aanpak.

Het organiseren van workshops om je propositie aan te scherpen, het schrijven van een marketing- of salesplan, of het inrichten van je Adwords campagnes? Wij onderscheiden ons niet alleen door het maken van scherpe analyses en duidelijke plannen, maar ook door daadkrachtige uitvoering hiervan.

(online) marketing en sales als sleutel tot succes

Is jouw organisatie het waard? Geef ons de kans dit te bewijzen

Stel één vraag. Een vraag over jouw organisatie waar jij graag antwoord op wil hebben. Als wij de oplossing denken te
hebben voor jouw probleem, nemen we contact met je op voor een vrijblijvend gesprek.







E-mailadres

Welk vraagstuk houd je bezig?


Organisaties die al door Nasano zijn geholpen

FEM Data Streamliner
Klant geweest van Nasano: Extropy
Klant van Nasano: ISProjects
Forest-IT logo
Klant van Nasano: Drake & Farrell
Klant geweest van Nasano: Computron
Klant van Nasano: CIPIX
Klant geweest van Nasano: Cinefox
Klant van Nasano: AMN
Klant geweest van Nasano: SmartDocuments
Klant geweest van Nasano: Zorgverlening 't Baken
Klant van Nasano: Genova Consultancy

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”