Contentstrategie ontwikkeld voor FEM Data Streamliner

Contentstrategie

“Constructiebranche snakt naar betrouwbare sterkteanalyses”, met deze kop werd vorige week (23 juni 2016) het eerste artikel en bijbehorend persbericht gepubliceerd van FEM Data Streamliner, één van onze klanten. Op basis van een eerder door ons verricht marktonderzoek zijn interessante vraagstukken en ontwikkelingen binnen de markt van FEM Data Streamliner waargenomen. Deze input is mede gebruikt voor het ontwikkelen van een contentstrategie.

Marktonderzoek

Contentstrategie FEM Data StreamlinerOver het marktonderzoek, uitgevoerd door Nasano Management, staat het volgende in het persbericht:

Het onderzoek is een initiatief van FEM Data Streamliner en is uitgevoerd door Nasano Management in mei 2016. 36 experts op het gebied van constructie zijn uitgebreid geïnterviewd over belangrijke thema’s in hun vakgebied. De ondervraagden werken in de offshore industrie, de maritieme industrie, de kranenbouw en de zware machinebouw. 31% van hen is analist of rekenaar. Anderen hebben functies als teamleider (28%), constructeur (19%) en projectleider (17%).

Meer weten over een contentstrategie?

Met een goede contentstrategie verhoogt u uw autoriteit en aanzien in de markt en scoort u hoger in de zoekmachines. Meer weten wat dit voor u kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

 



Plaats een reactie





Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?