BUSINESS DEVELOPMENT

JE HEBT EEN FANTASTISCH IDEE, MAAR HOE ZET JE DIT NU HET BESTE IN DE MARKT?

Nasano stippellijn

Je hebt een fantastisch idee maar twijfelt hoe je dit het beste op de markt moet brengen. Of je worstelt met vragen over je doelgroep.

Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.

Dat is precies wat wij doen. En stiekem vinden wij dit het allerleukste wat er is: ondernemers en bedrijven helpen succesvol te zijn.

Nasano Management ondersteunt in meerdere aspecten binnen business development

VOORBEELDEN VAN VRAAGSTUKKEN BINNEN BUSINESS DEVELOPMENT 

Je werkt in een markt met veel concurrentie en je vindt het lastig om jezelf te onderscheiden. Wat maakt jouw bedrijf nu eigenlijk uniek?

Je bedrijf bestaat al best een tijd, maar het lukt je maar niet om naar een volgende groeifase te gaan. Klopt je bedrijfsmodel eigenlijk wel?

Als je eenmaal aan tafel zit bij een nieuwe klant, kan je snel overtuigen. Maar je vindt het moeilijk om in 1 of 2 zinnen uit te leggen wie je bent en wat je doet.

Je bent sterk in een bepaalde doelmarkt, maar je zou graag ook actief zijn in een andere vergelijkbare markten. Maar waar begin je, hoe pak je dat aan?

HOE KAN NASANO JOUW ORGANISATIE HELPEN?

Duurzaam waarde toevoegen aan uw klanten

WAARDEPROPOSITIE BEPALING

Je waardepropositie geeft antwoord op de vraag of en zo ja hoe je duurzaam waarde toevoegt aan je klanten. Per klantgroep en per ‘buyer persona’. Pas dan kan je duurzaam waarde toevoegen aan jouw onderneming. Met verschillende modellen helpen we zowel met het aanscherpen van bestaande waardeproposities als het ontwikkelen van nieuwe.

Duurzaam waarde toevoegen aan je onderneming en aandeelhouders

BEDRIJFSMODELLEN ONTWIKKELEN

Je bedrijfsmodel geeft antwoord op de vraag of en zo ja hoe je duurzaam waarde toevoegt aan je onderneming. Met behulp van verschillende modellen leggen we de sterkte en zwakke punten van je bedrijfsmodel bloot en helpen we je innoveren. Zowel voor bestaande bedrijven als voor nieuwe initiatieven.

Breng uw doelmarkten overzichtelijk in kaart

MARKTBEPALING

Wie is je doelgroep, waar bevinden ze zich, waar zijn ze naar op zoek en wat vinden ze belangrijk? En hoe klein of groot is je doelgroep eigenlijk? Pas als je het antwoord op deze vragen weet, kun je ze effectief benaderen. Door middel van een workshop en bijvoorbeeld een marktonderzoek helpen we jou dit in kaart te brengen.

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?