BEDRIJFSMODELLEN
HOE CREËER JE AANDEELHOUDERSWAARDE VOOR JE BEDRIJF

Je bedrijfsmodel geeft antwoord op de vraag of en zo ja hoe je duurzaam waarde toevoegt aan je onderneming en aan de aandeelhouders. Je weet dat het beter of slimmer kan, maar je weet niet hoe.
Een frisse blik van buiten is wat je zoekt. Want vreemde ogen dwingen immers. Maar dan wel iemand met ruime ervaring. Iemand je niet te veel hoeft uit te leggen. Een gelijkwaardig gesprekspartner die je kunt vertrouwen.

HOE VERBETERT NASANO BEDRIJFSMODELLEN?
SALES & MARKETING ANALYSE
Je bent niet tevreden over het commercieel resultaat en vraagt je af waar je moet beginnen om het te verbeteren. Op dat moment is het fijn als er overzicht wordt gecreëerd en antwoord komt op de meest essentiële vragen voor je bedrijf. Wat gaat goed en waar zitten de verbeterpunten? Met behulp van onze zeer efficiënte en eigen ontwikkelde Sales & Marketing Analyse brengen wij de antwoorden hierop in kaart.
Aanpak
- Analyse bedrijfsmodel
- Analyse waardepropositie
- Analyse boodschap en middelen
- Mensen, processen en systemen
BUSINESS MODEL QUALIFICATION
Tijdens enkele interactieve workshops wordt het huidige bedrijfsmodel in kaart gebracht. Dit doen we met behulp van de Business Model Canvas. Met verschillende interactievormen onderzoeken we verbeterpunten hoe jouw bedrijf zich kan onderscheiden van de concurrentie. Hoe het kan leren van andere succesvolle bedrijven en bedrijfsmodellen en hoe het kan innoveren.
Aanpak
- Workshop introductie Business Model Canvas.
- Een workshop om de huidige situatie in kaart brengen.
- Eén of enkele workshop om het bedrijfsmodel te beoordelen en te verbeteren.
VALUE PROPOSITION QUALIFICATION
Wil je weten hoe je meer aandeelhouderswaarde kan creëren voor jouw bedrijf? Begin eerst met het beantwoorden van de vraag hoe je waarde creëert voor jouw klanten. Of het nu gaat om een nieuwe of bestaande waardepropositie, het is van groot belang dat je weet of en zo ja hoe jouw producten en diensten waarde creëren. De markt verandert en je klanten veranderen mee. Eigenlijk ben je hier dus nooit mee klaar. Tijdens de workshops maken wij gebruik van Value Proposition Canvas.
Aanpak
- Opstellen buyer persona
- Klantsegmenten in kaart brengen
- Productsegmenten in kaart brengen
WAAROM BUSINESS DEVELOPMENT MET NASANO MANAGEMENT?
Een frisse blik van buiten en vreemde ogen dwingen. Het heeft allemaal te maken met het oog. Een scherp oog, wel te verstaan. Dat zijn wij!
Een scherpe, frisse en analytische blik. Snel hoofd- van bijzaken kunnen onderscheiden en tot de kern kunnen komen. Dat typeert ons. En vanuit deze heldere analyse komen tot een pragmatisch plan en daadkrachtige uitvoering. Heel erg MKB, vinden wij. Past dat ook bij jou? Neem dan contact met ons voor een vrijblijvend gesprek.