SEO Optimalisatie Check

Je website is belangrijk. Dat hoeven wij je niet te vertellen. Een goede vindbaarheid helpt mee aan de opbouw van je naamsbekendheid en het genereren van leads online. Met de SEO-optimalisatie check ben jij er zo achter hoe goed jouw website functioneert.

Door concrete tips en acties weet je direct welke aanpassingen gemaakt moeten worden. Ook deze werkzaamheden voeren wij graag voor je uit!

SEO-Optimalisatie Check uitvoering

Onze SEO-optimalisatie Check wordt online uitgevoerd. Dit betekent snel inzicht en resultaat.

De resultaten worden gepresenteerd in een compact en compleet overzicht. In dit overzicht staan per onderdeel mogelijke acties voor verbeteringen.

We checken de website op de volgende punten:

  • Snelheid en laadtijd website
  • Contentbeoordeling a.d.h.v. opgegeven zoektermen
  • Techniek
  • Paginatitels, headers, afbeeldingen
  • Linkbuilding
Optimaliseer uw vindbaarheid in Google met de SEO optimalisatie check van Nasano

Wist je dat:

...meer dan 94% van uw klanten zich eerst online oriënteert voordat ze iets kopen of contact met u opnemen? (bron: 2014 State of B2B Procurement Study)

MOGEN WIJ JE WEBSITE CHECKEN?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”