SALES & MARKETING BIJ GREEN VALLEY UIT ZOETERMEER
EEN NETWERK WAAR JE OP KUNT BOUWEN
Ruim twintig jaar is Green Valley koploper in de ontwikkeling van software en weboplossingen voor gemeenten en overheden. De boodschap: organisaties met slimme software de ruimte geven om te kunnen werken zoals zij dat willen.
Inmiddels maken meer dan 150 (semi)overheidsorganisaties gebruik van hun diensten. Nasano Management ondersteunt het in Zoetermeer gevestigde bedrijf sinds 2017 op het gebied van sales en marketing.

Van aanbesteding naar marketing
In die wereld van overheidsorganisaties is op het gebied van marketing en acquisitie veel veranderd. “Vroeger kwamen de aanvragen op basis van aanbestedingen vanzelf binnen,” vertelt Bob van der Horst, directeur Sales & Marketing bij Green Valley. “Nu moet je veel meer je best doen om aan tafel te komen bij een potentiële klant. We wilden daarom graag een omslag maken naar een pro-actieve vorm van sales en marketing: een grotere (online) zichtbaarheid genereren en meer acquisitie doen.”
Expertise en know-how
Green Valley ging de samenwerking met Nasano aan omdat ze gecharmeerd waren van de integrale aanpak waarin sales en marketing evenveel waarde en aandacht krijgen. Nasano ging meteen aan de slag met een commercieel aanvalsplan waarin de doelgroep en markt geanalyseerd werden. Het doel: leadgeneratie voorspelbaar en schaalbaar maken.
“Nasano geeft ons de expertise en know-how om onze sales en marketing zelfstandig te professionaliseren. Onze doelstelling is namelijk na dit jaar weer grotendeels op eigen benen te staan. Effectieve, toegankelijke bijscholing op het gebied van sales en marketing is daarom een belangrijk onderdeel van hun dienstverlening.”
Flexibele organisatie
Van der Horst omschrijft Nasano als een flexibele organisatie waarin je veel hebt aan het netwerk van professionals. “Er is altijd iemand binnen Nasano Management die inzetbaar is voor het werk wat nodig is. Of het nou gaat om het schrijven van teksten, cold-calling of een marketingvraag: het is een onuitputtelijke bron van expertise die je als bedrijf zelf moeilijk kunt organiseren.”
