Adressen leads

Goede leadgeneratie begint met kwalitatief goede adressen. De tijd dat u genoegen moest nemen met verouderde adresbestanden met enkel een postadres, ligt ver achter ons. Er zijn verschillende aanbieders op de Nederlandse en Europese markt die, afhankelijk van de precieze vraag, hoogwaardige en betrouwbare, zakelijke adressen leveren. Wanneer u werkt met betrouwbare zakelijke adressen, vergroot dit de kans op succesvolle leadgeneratie aanzienlijk. Nasano Management werkt nauw samen met een aantal van deze leveranciers. Wij kunnen u objectief adviseren en begeleiden bij de aankoop.

Leadgeneratie begint bij goede adressen

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u op zoek bent naar goede adressen. U heeft bijvoorbeeld nieuwe leads nodig of u wilt nieuwe markten gaan ontginnen in het binnen- of buitenland. Onderdeel van een goede aanpak van uw leadgeneratie activiteiten, is het maken van goede doelmarktselecties. Dit is mogelijk op een heel hoog detailniveau. Ook het actualiseren en verrijken van uw bestaande bestand van prospects en klanten behoort tot de mogelijkheden. Nasano Management adviseert en begeleidt u gedurende het gehele traject. Maar er zijn meer mogelijkheden, onder andere:

  • Doelgroepselectie van uw potentiële klanten in het binnen- en buitenland
  • Doelgroepselectie per (sub)branche en bedrijfskenmerken en persoonskenmerken
  • Actualisatie en verrijking van adressen
  • Website leads, ontvang gekwalificeerde leads van bedrijven die uw website hebben bezocht

adressen leads

Voorbeeld aanpak adressen leads

Een concreet voorbeeld. Eén van onze klanten wilde uitbreiden naar een andere markt. Kwalitatief goede adressen waren niet voorhanden. Nasano heeft begeleidt in de aanschaf van een groot bestand adressen geselecteerde bedrijven van hoogwaardige kwaliteit. Met behulp van deze adressen hebben we verschillende leadgeneratie en (online) marketingcampagnes opgezet. Direct in de eerste weken ontving deze klant meer dan 10 hoogwaardige inbound leads! In de weken daarna heeft een interim sales professional van Nasano Management gezorgd voor telefonische opvolging en deze weten te converteren in afspraken en uiteindelijk nieuwe klanten.

Wilt u ook adressen voor leads?

Wilt u ook ontdekken hoe goede adressen leiden tot betere leadgeneratie? Of wilt u uw adressenbestand actualiseren en verrijken? Neem dan contact met ons op via de rechterkant van het menu en begin vandaag nog met het verbeteren van uw verkoopresultaat.

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”