NIEUWE KLANTEN BINNENHALEN, BEGINT MET LEADS GENEREREN

Nasano stippellijn

Als ondernemer is groei belangrijk voor je. Of je nu gaat voor winstmaximalisatie of continuïteit: een constante stroom van goed gekwalificeerde leads is essentieel. Je wilt niet achterblijven of stilstaan met nieuwe klanten. Je wilt vooruitkijken. En daarom is voorspelbare en schaalbare groei jouw ideale uitgangspunt.

Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

En meer klanten begint bij meer leads. Dit vraagt om een goede leadgeneratie aanpak. Maar dan wel op een voorspelbare en schaalbare manier. Nasano helpt ondernemers en directies hiermee.

Leads genereren door een geïntegreerde sales en marketing aanpak

LEADS GENEREREN MET EEN GEÏNTEGREERDE MARKETING & SALES AANPAK?

Voorspelbare groei door het genereren van leads

Wij geloven in een integrale aanpak. Dus niet alleen telefonische acquisitie of online marketing, maar een slimme combinatie van sales en marketing. Lees hier meer over in het blogartikel: De 4 fundamenten van commerciële groei - Sales en Marketing

Door een dergelijke aanpak haal je het maximale rendement uit je investering. En dat is belangrijk, want budget en tijd zijn beperkt. Je wilt tenslotte snel, maar ook duurzaam resultaat.

Een slimme aanpak, vraagt om een slim plan. Op basis van een analyse van je waardepropositie, doelmarkten en doelstellingen ontwikkelen wij samen met jou een aanvalsplan.

 

LEADGENERATIE DOOR
MARKETING

Door middel van online- en offline marketing campagnes worden op de lange termijn meerdere touchpoints gecreëerd met de klant. 

LEADGENERATIE DOOR
SALES

Met behulp van acquisitie, vaak na afloop van onze campagnes, worden potentiële klanten telefonisch benaderd. 

BEDRIJVEN DIE AL LEADS GENEREREN MET NASANO MANAGEMENT

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”