LEADGENERATIE DOOR MARKETING

Heb je behoeften aan het genereren van traffic naar je website of het vergroten van je naamsbekendheid online? Leadgeneratie door marketing helpt jou aan meer leads.
Door mensen op meerdere kanalen op verschillende tijdstippen kennis te laten maken met jouw organisatie, diensten of producten kom je on top of mind bij jouw doelgroep.

IN SLECHTS 4 STAPPEN NAAR EEN SUCCESVOLLE B2B LEADGENERATIE STRATEGIE?
Voor alle B2B ondernemers die hun bedrijf willen laten groeien

Wat ontdek je in deze gratis whitepaper?
- De exacte stappen voor een volledige en dus succesvolle leadgeneratie strategie
- Na het lezen van het whitepaper weet jij hoe je jouw product of dienst waardevol kan maken voor je klanten
- Ontdek wat de beste aanpak is voor B2B bedrijven om leads te genereren
LEADGENERATIE DOOR MARKETING: ONZE AANPAK
WORKSHOPS
Voordat we beginnen met het bepalen van een strategie, starten we met een aantal workshops. Het doel van de workshops is om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. Informatie die van belang is voor de strategiebepaling. Afhankelijk van de vraag en de opdracht wordt bepaald hoeveel workshops nodig zijn.
Aanpak
- Ontwikkelen SWOT-analyse
- Bepalen doelmarkten en doelgroepen
- Concurrentie-analyse
- Opstellen buyer persona's en invullen customer journey
STRATEGIE EN PLAN VAN AANPAK
De workshops zijn klaar. Op basis hiervan wordt het marketingplan en het aanvalsplan geschreven. Het marketingplan legt de basis voor het komend jaar vast en het aanvalsplan zorgt voor een daadkrachtige uitvoering gedurende de eerste 13 weken.
Aanpak
- Analytisch scherp en pragmatisch
- Een aanvalsplan met focus op direct resultaat
- Van workshops tot uitvoering in 4 weken
UITVOERING
Op basis van het marketing- en aanvalsplan gaan onze marketing professionals samen met jouw team aan de slag. Samen voeren we het uit en sturen, waar nodig wekelijks bij. Want meten is weten.
Enkele voorbeelden van de uitvoering door onze marketingprofessionals:
- Opzetten campagnes in Adwords
- Websiteteksten aanpassen
- DM campagnes opzetten
- E-mailcampagnes opzetten
- Social media kanalen beheren

CASE STUDY ISPROJECTS
ISProjects voorziet in de integratie van oplossingen voor de digitalisering van factuurstromen. In 2017 heeft ISProjects de wens uitgesproken om meer te investeren in marketing. Het algemene marketingniveau moest omhoog en er moest meer ingezet worden op online activiteiten.
Er ontstond een samenwerking tussen ISProjects en Nasano bij het ontwikkelen van een daadkrachtig Marketing- en Aanvalsplan. Maar ook na het vaststellen van de strategie besloot ISProjects de hulp van Nasano in te schakelen bij de uitvoering van het plan. De Marketing Professionals van Nasano ondersteunen ISProjects bij het ontwikkelen van een solide marketing basis en het genereren van leads uit meerdere campagnes.
GEÏNTEGREERDE SALES & MARKETING AANPAK
Wij geloven in de kracht van een geïntegreerde aanpak tussen sales en marketing. Marketing als een krachtige tool om online en offline leads te genereren.
Sales als tool om deze online leads als laaghangend fruit op te volgen. Zo heb jij als organisatie op kort termijn al resultaat.