LEADGENERATIE DOOR SALES

Nasano stippellijn

Effectieve leadgeneratie inzetten voor jouw organisatie? Met een goede sales leg je de basis. Ontdek met welke boodschap je bij de juiste doelgroep aan tafel kunt komen.

Hoog gekwalificeerde afspraken maken. Daar draait het om bij de professionals van Nasano Management. Afspraken die de continuïteit van jouw organisatie waarborgen.

DE VOORDELEN VAN LEADGENERATIE DOOR SALES

Je wilt graag een constante stroom aan hoog gekwalificeerde leads. In de B2B-markt werkt leadgeneratie door sales zeer effectief om een band op te bouwen met je doelgroep. Niet alleen op kort termijn maar zeker ook op middellang termijn. Snel en duurzaam resultaat.

Leadgeneratie door Sales

LEADGENERATIE DOOR SALES: ONZE AANPAK

DOELGROEP KEUZE

Waarom kies je voor een bepaalde doelgroep? Is er in een bepaalde markt meer vraag naar jouw product of dienst? Onze Sales Professionals hebben brede kennis op het gebied van doelgroep kwalificatie en database verrijking.

SALESPITCH

Na het definiëren van de doelgroep en aanvullen van de database, richten we ons op de boodschap die we willen overbrengen. De zogenaamde salespitch.

RAPPORTAGE 

Alle activiteiten van onze Sales Professionals worden bijgehouden in rapportages. Maandelijks krijg je inzicht in de resultaten. Op basis van de resultaten wordt een analyse gemaakt en waar nodig bijgestuurd zodat doelstellingen behaald worden.

Leadgeneratie door Sales bij AMN

CASE STUDY AMN 

Talent ontdekken. Dat doet AMN al twintig jaar met de ontwikkeling van toetsen en volgsystemen voor het onderwijs en bedrijfsleven. Nasano Management ondersteunt sinds twee jaar de salescampagnes en leadgeneratie van het Arnhemse bedrijf. Met succes: door de hulp van Nasano worden er goede resultaten geboekt.

Een tas vol leads

Nadat AMN directeur John Mulder op een gemeentecongres zijn Talentscan voor statushouders onder de aandacht bracht, volgde er te weinig afspraken. “We kwamen van het congres thuis met een tas vol interessante leads, maar hadden onderschat hoeveel tijd het kost om van die leads concrete afspraken te maken,” vertelt Mulder...

KOUDE ACQUISITIE KAN WARMER

Wij geloven in de kracht van een geïntegreerde aanpak tussen sales en marketing.

  • Marketing als een krachtige tool om online en offline leads te genereren.
  • Sales als tool om deze online leads als laaghangend fruit op te volgen

Zo heb jij als organisatie op kort termijn al resultaat.

Wil jij zelf beter worden in sales of verkoopgesprekken?

Nasano organiseert jaarlijkse meerdere Bootcamps in koude acquisitie en commerciële gesprekstechnieken.

MEER WETEN OVER LEADGENERATIE DOOR SALES?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Leads genereren door sales bij AMN

Twee projecten, één aanpak: klantcase AMN Arnhem

Talent ontdekken. Dat doet AMN al twintig jaar met de ontwikkeling van toetsen en volgsystemen voor het onderwijs en bedrijfsleven. Nasano Management ondersteunt sinds twee jaar de salescampagnes en leadgeneratie van het Arnhemse bedrijf. Met succes: door de hulp van Nasano worden er goede resultaten geboekt.

Een tas vol leads

Nadat AMN directeur John Mulder op een gemeentecongres zijn Talentscan voor statushouders onder de aandacht bracht, volgde er te weinig afspraken. “We kwamen van het congres thuis met een tas vol interessante leads, maar hadden onderschat hoeveel tijd het kost om van die leads concrete afspraken te maken,” vertelt Mulder. “Je kunt niet zomaar tussendoor wat mensen bellen: dat moet doelmatig en georganiseerd gebeuren. We hadden iemand nodig met de expertise om het salesproces een flinke boost te geven.”

Het product begrijpen

Om het project toch succesvol te maken, schakelde AMN de hulp in van Nasano Management. Dat ging meteen goed: een team van ervaren salesspecialisten ging direct aan de slag om afspraken binnen te halen. Mulder: “We dachten altijd dat koude acquisitie niet effectief was, maar Nasano kon zich snel verplaatsen in onze visie en productaanbod. Door die aanpak hebben we veel afspraken gemaakt en orders gerealiseerd.”

Supersnelle schakeling

Die samenwerking smaakte naar meer. AMN begon een intensieve samenwerking met Nasano om de AMN Eindtoets (een digitaal alternatief voor de Cito) in de markt te zetten. “Dat project was aanzienlijk groter en tijdrovender dan de Talentscan: we moesten in een zeer korte tijd zo veel mogelijk scholen overtuigen dat onze eindtoets de beste nieuwkomer was tussen alle nieuwe aanbieders. Nasano handelde toen supersnel: er zaten maar een paar dagen tussen een eerste briefing en de officiële kick-off van de campagne. Vijf mensen belden in acht weken zo’n vierduizend scholen – als er extra capaciteit nodig was, dan werd dat geregeld. Door die pro-actieve, effectieve aanpak van Nasano zijn we de grootste aanbieder geworden van alle nieuwkomers.”

Onderdeel van het team

Een medewerker van Nasano werkt nu twee dagen in de week voor AMN. “Ik hoef nooit te wachten op een antwoord via mail of telefoon,” zegt Mulder. “Ook niet op de dagen als hij niet bij ons werkt. De expertise die je nodig hebt is zo altijd beschikbaar. Nasano wordt een belangrijk onderdeel van je team. Zo vind je elkaar sneller en kom je sneller tot de vraag achter de vraag. En dat komt conversie altijd ten goede.”