MARKETING OPLOSSINGEN

VERHOOG DE CONVERSIE VAN KWALITATIEVE LEADS

Nasano stippellijn

Marketingcommunicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing, maar bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben. Toch lopen dit soort bedrijven vaak tegen allerlei vraagstukken en uitdagingen aan. Voor hen hebben wij onze marketing oplossingen ontwikkelt. 

CONCEPT MARKETING OPLOSSINGEN

Je bent op zoek naar de betaalbare marketingspecialist die van alle markten thuis is. Het schaap met vijf poten? Dat kan! Met de marketing oplossingen van Nasano huur je een hele marketingafdeling in voor de prijs van een parttime of fulltime marketingmedewerker. Heel flexibel en alleen de onderdelen die jij nodig hebt.

Hoe werkt dat? Heel eenvoudig. Wij gaan er namelijk van uit dat je precies weet wat je wilt en nodig hebt. Wil je liever eerst ons advies; dat is ook geen probleem. Afhankelijk van je behoeftes en doelstellingen stellen we jouw ideale marketingteam samen. Je eigen schaap met vijf poten, maar dan flexibel en betaalbaar.

Bent u op zoek naar een combinatie aan marketing oplossingen?

De 6 tot 9 touchpoint binnen marketing

DE MARKETING OPLOSSINGEN VAN NASANO MANAGEMENT

SEO door Nasano

SEO

Het schrijven of optimaliseren van webteksten volgens de laatste ‘best practices’ op het gebied van SEO. En vergeet niet de technische optimalisatie van je website, zoals bijvoorbeeld snelheid.

SEA door Nasano

SEA

Het opzetten, beheren en optimaliseren van online advertentiecampagnes. Bijvoorbeeld Google Adwords, Google Display Netwerk en banner campagnes

Content marketing door Nasano

Content Marketing

Het creëren van verschillende type content (blogs, whitepaper, nieuwsbrieven) en distributie via verschillende on- en offline kanalen. Content kan tekst zijn, maar ook beeld, zoals infographics en video.

E-mailmarketing door Nasano

E-mailmarketing

Een effectieve manier om meer traffic naar je website te genereren is e-mailmarketing. Door te meten en te analyseren kom je erachter wat interessant is voor jouw doelgroep.

Direct mail door Nasano

Direct mail

Een mooi opgemaakte folder, of een persoonlijke brief naar een select groepje klanten. Direct mail is nog steeds een populaire manier om contact te maken met je doelgroep. Zeker in combinatie met je online kanalen.

Social Media door Nasano

Social Media

Het onderhouden van je social media kanalen vergt tijd en creativiteit. De opmaak van een kalender, het regelmatig delen van berichten of adverteren op social media? Zorg voor interactie en dialoog met je doelgroep online.

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”