OVER NASANO MANAGEMENT

WIJ HELPEN ONDERNEMERS EN DIRECTIES DIE WILLEN GROEIEN!

Met een helder doel voor ogen genereren wij op een snelle en slimme wijze meer leads. Daar zijn we goed in. Heel goed zelfs!

En om dat doel te bereiken kiezen wij voor een slimme combinatie van sales en marketing. Een integrale leadgeneratie aanpak noemen we dat. En daar geloven wij in.

WAARDEVOLLE, RELEVANTE CONTENT ONTVANGEN?

Maandelijks ontwikkelen we waardevolle content items over o.a: Leadgeneratie, Marketing, Business Development of Sales Bootcamps? Wil jij graag op de hoogte worden gehouden? Meld je dan nu aan. 

tot2021

WIE ZIJN WE?

Wij zijn net als jij. Echte ‘MKB-ers’. Denkers en doeners. Wij geloven in een daadkrachtig plan en niet in wollige, vuistdikke en nietszeggende rapporten. Heldere en duidelijke analyses, een pragmatisch plan en daadkrachtige uitvoering! Dat is wie we zijn.

Nasano Management is opgericht door Jeroen Venus. Jeroen heeft meer dan 20 jaar ervaring als manager en directeur op het gebied van sales en marketing. Hij heeft gewerkt voor zowel start-ups als grote MKB-ers, in binnen- en buitenland. Met een team van meer dan 20 sales & marketing professionals werkt hij dagelijks aan het succes van onze klanten.

EEN AANTAL KLANTEN VAN NASANO MANAGEMENT

In onze klanten herken je jezelf. Als het goed is. Onze klanten zijn MKB-ers in verschillende levens- en groeifases. Wil je meer weten over onze klanten? neem contact met ons op.

Nasano met AMN met leads genereren
Klant van Nasano: CIPIX
Klant van Nasano: ISProjects
Klant geweest van Nasano: Zorgverlening 't Baken
Klant van Nasano: Drake & Farrell

"Wat ik hoor van onze klanten, is dat het ze het vooral zo waarderen dat ze op alle gebieden vollledig ontzorgd worden."

Esmee Benning

 

WIE BEN JIJ?

Jij bent een ondernemer of directeur van een midden- en kleinbedrijf en levert aan bedrijven. Welke producten en/of diensten je verkoopt maakt ons niet uit. Wat wel uitmaakt, is dat je worstelt met een lastig commercieel vraagstuk waar jij zelf niet uitkomt. Je bent ambitieus, zoekt een oplossing voor je vraagstuk en wilt commercieel groeien. Oplossingen uit het verleden blijken niet of niet voldoende te werken. Je zoekt experts. Experts die jouw markt en vraagstuk begrijpen en niet geloven in één simpele oplossing.

Dan zijn wij er voor jou! Wij zijn jouw commerciële rechterhand.

WAT IS ONZE VISIE?

Sales en marketing is geen exacte wetenschap. Maar het is wel een vak. Ons vak. Commerciële groei gaat zelden in een rechte, lineaire lijn omhoog. Er zijn altijd onvoorziene in- en externe omstandigheden die je zorgvuldig uitgedachte plan in de war kunnen schoppen.  Wij werken volgens vier groeiprincipes. Deze principes zorgen ervoor dat geplande groei zoveel mogelijk voorspelbaar – en uiteindelijk dus schaalbaar – verloopt.

WAARDE

Geef altijd eerst antwoord op de vraag hoe je duurzaam waarde creëert voor je klant. Pas dan kan je antwoord geven op de vraag hoe je duurzaam waarde creëert voor jouw bedrijf.

INTEGRALE AANPAK

Ga altijd voor een integrale aanpak! Dat wil zeggen voorspelbaar groeien door het inzetten van een slimme combinatie tussen (online) marketing en sales.

SOM DER DELEN

Bij deze keuze van middelen is er zelden één middel het beste. Het is vaak de combinatie van middelen die voor jouw specifieke doelstelling het beste is. De som der delen maakt echt het verschil.

METEN IS WETEN

Sales en marketing is geen exacte wetenschap! Er is altijd een relatie tussen wat je er instopt en wat je er uitkrijgt. Meet en stuur dus op input en throughput, anders kom je niet tot een voorspelbare, schaalbare groei.

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”