Sales Bootcamps

Hands-on expert worden

De incompany Sales Bootcamps van Nasano Management helpen jou expert te worden op het gebied van sales. Leer hoe je alles uit je verkoopgesprekken kunt halen. Vanaf het eerste spannende telefoontje naar een prospect, tot aan de gesloten deal aan tafel. Vul je agenda met hoog gekwalificeerde afspraken en zorg ervoor dat je vol vertrouwen je commerciële gesprekken ingaat.

De bootcamps zijn er voor iedereen die beter wil worden in sales. Accountmanagers, DGA's, Verkopers, Binnen- en Buitendienst of ZZP-ers. Iedereen kan deelnemen! De bootcamp is er voor het hele team.

Bootcamps in het kort

  • 1-daagse training op locatie (incompany)
  • Hands-on leren
  • Max. 8 personen
  • Prijs €495 per persoon
  • Instructeur uit de praktijk
  • Hoge waardering deelnemers

Telefonische afspraken maken. Dat is waar het om draait bij de Bootcamp Koude Acquisitie. Onze bootcamp instructeur is zelf meerdere dagen per week werkzaam in de parktijk. Geen modellen of theorieën uit boeken, maar kennis opdoen uit praktijkervaring van dé salesprofessional himself.

Wil jij meer resultaat halen uit jouw commerciële gesprekken? Wil jij graag die 'rugzak' met informatie, kennis en praktijkervaring om vol vertrouwen je volgende afspraak in te gaan? Leer hoe je de juiste vragen stelt en de leiding neemt in een commercieel gesprek.

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”