Wat is een aanvalsplan?
Een aanvalsplan is te omschrijven als een concrete planning van doorgaans 13 weken. Een planning met activiteiten en wie, wat , wanneer gaat uitvoeren.
Onze klanten weten op deze manier precies in welke week er belangrijke activiteiten plaatsvinden. Denk bijvoorbeeld aan het inplannen van e-mailmarketing campagnes en artikelen op de website.
Ook is direct inzichtelijk welke activiteiten er op korte termijn aankomen, zodat voorbereidingen kunnen worden getroffen.
"Onze klanten waarderen het enorm dat zij met een aanvalsplan kunnen zien welke resultaten op korte termijn worden gerealiseerd"
- Frank van der Pot, Marketing Professional
DE DIENSTEN VAN NASANO

LEADS GENEREREN
Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

MARKETING OPLOSSINGEN
Marketing en communicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing. En je bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben, maar je hebt wel alle vraagstukken en uitdagingen die daarbij horen.

BUSINESS DEVELOPMENT
Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.