Wat is een buyer persona?
Met een buyer persona specificeren we de interesses, kenmerken en behoeftes van de doelgroep.
Wat is bijvoorbeeld de functies binnen de prospect waar jij je op richt? Op welke platformen is hij of zij actief en welke problemen komt deze persoon tegen tijdens de dagelijkse werkzaamheden.
Door in het vel van de klant te kruipen, kom je er precies achter welke marketingactiviteiten je in kunt zetten om van de potentiële prospect een klant te maken.
"Wij hebben een speciaal invulbaar Buyer Personaona template ontwikkeld. Je vind hem hier "
- Frank van der Pot, Marketing Professional
DE DIENSTEN VAN NASANO

LEADS GENEREREN
Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

MARKETING OPLOSSINGEN
Marketing en communicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing. En je bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben, maar je hebt wel alle vraagstukken en uitdagingen die daarbij horen.

BUSINESS DEVELOPMENT
Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.