Wat is een salespitch?
De manier waarop jij een koud acquisitie gesprek begint is erg bepalend. Het is daarom enorm van belang dat jij je pitch voorafgaand aan het gesprek perfect op orde hebt. Deze moet volledig van A tot Z in je hoofd zitten.
Hoe ga jij bijvoorbeeld de gatekeeper benaderen, zodat je wordt doorverbonden met de persoon die je werkelijk wilt spreken? Welke onderwerpen spelen bij het bedrijf wat je benaderd zodat je een echt gesprek kunt voeren en niet direct wordt afgekapt?
Schrijf je pitch uit en zorg ervoor dat je hem kunt dromen. Alleen zo ga jij goed voorbereid het acquisite of sales gesprek in.
"Tijdens onze gratis 10-daagse online cursus koude acquisitie leggen we uit hoe een goede pitch tot stand komt"
- Esmee Benning, Marketing Professional
DE DIENSTEN VAN NASANO

LEADS GENEREREN
Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

MARKETING OPLOSSINGEN
Marketing en communicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing. En je bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben, maar je hebt wel alle vraagstukken en uitdagingen die daarbij horen.

BUSINESS DEVELOPMENT
Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.