Wat is een tone-of-voice?
De manier van spreken in marketing uitingen heet ook wel de tone-of-voice. Per buyer persona verschilt deze tone-of-voice.
Een algemeen directeur van een miljoenenbedrijf benader je namelijk anders dan een marketeer van een start-up. Door de juiste tone-of-voice te gebruiken zorg je ervoor dat de buyer persona op het zelfde niveau zit als jouw marketinguitingen.
De juiste tone-of-voice voor jouw doelgroep, voer je door in alle communicatie-uitingen van jouw organisatie.
"Door een juiste tone-of-voice voelt de doelgroep zich sneller aangetrokken verder te kijken of jouw website"
- Frank van der Pot, Marketing Professional
DE DIENSTEN VAN NASANO

LEADS GENEREREN
Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

MARKETING OPLOSSINGEN
Marketing en communicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing. En je bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben, maar je hebt wel alle vraagstukken en uitdagingen die daarbij horen.

BUSINESS DEVELOPMENT
Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.