Wat is een waardepropositie?
Met een duidelijke waardepropositie kun jij in één zin precies vertellen wat jouw bedrijf doet.
Dit is echter wat anders dan een slogan of een pay-off. Met een waardepropositie kun jij potentiële klanten direct duidelijk maken welke waarde jij aan hen toe kunt voegen.
Uiteindelijk wil je een product of dienst dat voldoet aan de wensen van je klant.
"Met een sterk doordachte waardepropositie, kun jij in één zin precies vertellen wat jouw organisatie doet"
- Frank van der Pot, Marketing Professional
DE DIENSTEN VAN NASANO

LEADS GENEREREN
Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

MARKETING OPLOSSINGEN
Marketing en communicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing. En je bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben, maar je hebt wel alle vraagstukken en uitdagingen die daarbij horen.

BUSINESS DEVELOPMENT
Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.