Wat is koude acquisitie?
Onder (koude) acquisitie verstaan we het telefonisch benaderen van potentiële leads.
Het doel tijdens het acquisitiegesprek is het maken van afspraken met de gewenste DMU, de persoon met beslissingsbevoegdheid.
Wanneer de afspraak is gemaakt dient de sales zijn commerciële gesprekstechnieken in te zetten.
"Wil jij jezelf of je collega's trainen in koude acquisitie? Volg dan onze gratis online cursus"
- Steven Rupert, Marketing Professional
DE DIENSTEN VAN NASANO

LEADS GENEREREN
Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

MARKETING OPLOSSINGEN
Marketing en communicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing. En je bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben, maar je hebt wel alle vraagstukken en uitdagingen die daarbij horen.

BUSINESS DEVELOPMENT
Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.