Wat zijn touchpoints?
Bij het inzetten van marketing komen potentiële leads meerdere malen in aanraking met je product. Bijvoorbeeld door een Adwords advertentie, een blogpost, retargetingadvertentie of een post op social media.
Al deze losse contactmomenten noemen we touchpoints. Deze touchpoints worden toegepast om de lead door alle fases van het koopproces te begeleiden.
"Door verschillende touchpoints te genereren met jouw doelgroep, probeer je tijdens alle fases van de klantreis bij hen in beeld te komen"
- Steven Rupert, Marketing Professional
DE DIENSTEN VAN NASANO

LEADS GENEREREN
Wij zijn er voor ondernemers. Voor ambitieuze ondernemers die willen groeien. Voor ondernemers die zich willen richten op het aansturen van hun bedrijf en die ‘gewoon’ meer klanten willen binnenhalen.

MARKETING OPLOSSINGEN
Marketing en communicatie is belangrijk voor zowel het behoud van bestaande klanten als het werven van leads. Je wilt meer investeren in marketing. En je bent te klein om een eigen marketingafdeling te hebben, maar je hebt wel alle vraagstukken en uitdagingen die daarbij horen.

BUSINESS DEVELOPMENT
Wie zijn jouw klanten en hoe bereik je ze het beste? Voor het beantwoorden van deze vragen is het vaak zinvol om iemand van buiten te gebruiken. Iemand met een kritische, open blik. Iemand die lastige vragen durft te stellen en je zo de juiste richting opstuurt.