Popups v1.9.1.1 - Premium v1.9.1

Marktbepaling klantcase Drake & Farrell

donderdag 29 maart

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het

Lees verder

Leadgeneratie door marketing bij ISProjects uit ‘s-Hertogenbosch

maandag 26 februari

Trots op kennis en ervaring: klantcase ISProjects ‘s-Hertogenbosch Het gaat goed bij ISProjects. Het Bossche softwarebedrijf ontwikkelt al bijna twintig jaar standaardoplossingen op het gebied van elektronische factuurverwerking en e-Procurement voor grote organisaties zoals Het Nederlandse Rode Kruis, Fokker Elmo, Shimano, WE Fashion en de Rijksuniversiteit Groningen. Het bedrijf wilde graag meer doen aan online

Lees verder

CSS opt-in form

maandag 29 januari

 

Lees verder

Sales en marketing analyse bij Internetbureau The Webmen

maandag 22 januari

Een frisse blik op leadgeneratie: klantcase The Webmen The Webmen is meer dan een internetbureau. Sinds 1999 werkt het Apeldoornse bedrijf aan innovatieve digitale oplossingen op maat. Websites natuurlijk, maar ook eCommerce en Product Information Management systemen behoren tot de dienstverlening. Sinds kort helpt Nasano Management het bedrijf om effectiever potentiële klanten te benaderen. Geen

Lees verder

Leadgeneratie door Sales bij AMN uit Arnhem

maandag 7 augustus

Twee projecten, één aanpak: klantcase AMN Arnhem Talent ontdekken. Dat doet AMN al twintig jaar met de ontwikkeling van toetsen en volgsystemen voor het onderwijs en bedrijfsleven. Nasano Management ondersteunt sinds twee jaar de salescampagnes en leadgeneratie van het Arnhemse bedrijf. Met succes: door de hulp van Nasano worden er goede resultaten geboekt. Een tas

Lees verder

Opt-in pop-up

dinsdag 20 juni

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Lees verder

Nasano Banner

Wij blijven je graag van nieuwe waardevolle content voorzien. Mag dat?

Aan goede ideeën geen gebrek | Klantcase Drake & Farrell

Drake & Farrell is een logistiek dienstverlener uit Bleiswijk. Al bijna vijftien jaar ontwikkelen ze nieuwe initiatieven om de retourverwerking en logistiek van organisaties als KPN, Caiw. en Heineken constant te verbeteren. Nasano doet sinds een halfjaar marktonderzoek voor een van de initiatieven van het bedrijf “snelle reparatie service” zodat dit nieuwe initiatief zo effectief en succesvol mogelijk in de markt wordt gebracht.

De goegemeente

Erik Hofland is samen met 2 andere collega’s verantwoordelijk voor de Business Development bij Drake & Farrell. “Bij ons krijgen mensen met een goed idee en verhaal vaak de ruimte, zegt hij trots. Maar ik zag ook dat initiatieven soms niet goed van de grond kwamen. Wat beter kon was vooraf meer inzicht verkrijgen in de behoefte en potentie van de markt. We hadden behoefte aan professionele marktverkenning en -inzicht. Analyses over de concrete interesse van reparatie-partners en potentiële klanten bijvoorbeeld, en natuurlijk de vraag of er in het verleden en huidig al soortgelijke ideeën waren geweest.”

Aannames valideren

Erik Hofland schakelde de hulp in van Nasano Management. “Tijdens een tweedaagse workshop kwamen we erachter dat veel aannames niet gevalideerd waren. Nasano scherpte onze proposities aan, stelde buyer personas op en beoordeelde ons businessplan. Daarna gingen ze het land in om op basis van interviews en marktonderzoek die nieuwe aannames te valideren.”

Slagvaardig en pro-actief

“We zijn tevreden met de uitkomsten van het onderzoek. We hebben ons businessplan er effectief op aangepast. Nasano liet zien dat ze slagvaardig zijn: meteen de mouwen opstropen en aan de slag gaan. Ze zijn betrokken en behoorlijk flexibel: Als iets net even anders loopt qua tijd of budget, passen ze zich daar meteen op aan. Ook fijn: ik kan altijd bellen met een marketingvraag, ook als dat uit pure nieuwsgierigheid is. Ze ondersteunen dus niet alleen, maar hebben naar mij ook een coachende rol waarin ik mijn kennis aanzienlijk kan vergroten. Dat is erg waardevol.”