IN SLECHTS 4 STAPPEN NAAR EEN SUCCESVOLLE B2B LEADGENERATIE STRATEGIE?
Voor alle IT-ondernemers die hun bedrijf willen laten groeien

Wat ontdek je in deze gratis whitepaper?
- De 4 stappen tot een succesvolle leadgeneratie strategie voor IT-bedrijven
- Na het lezen van het whitepaper weet jij hoe je jouw product of dienst waardevol kan maken voor je klanten
- Ontdek wat de beste aanpak is voor IT-bedrijven om leads te genereren
NOG 1 STAP VOORDAT JE DEZE WHITEPAPER DOWNLOADT!

GROEIEN
Een wens die door veel IT-ondernemers gekoesterd wordt. Groeien doe je onder andere door het binnenhalen van meer klanten. En meer klanten begint bij meer leads. Groeien doe je dus met een succesvolle leadgeneratie strategie. Speciaal voor alle IT-ondernemers met een groeiambitie behandelen wij in deze whitepaper de vier stappen om tot een succesvolle leadgeneratie strategie te komen. Dé basis voor jouw succes.
CASE STUDY THE WEBMEN
Met de propositie en de doelgroepen helder op het netvlies is Nasano aan de slag gegaan met een geïntegreerde sales- en marketingaanpak. Arno Sledsens: “Nasano heeft grote- en middelgrote bedrijven met vijftig medewerkers of meer benaderd via DM’s en e-mail marketing. Na deze mailing zijn de prospects door Nasano nagebeld en daar zijn direct veel afspraken uit voortgekomen.” De mail- en belacties leverde The Webmen het eerste half jaar een lead per week op. Hoogwaardige leads van prospects die al serieus aan het nadenken waren over de implementatie van een PIM.
